Hallå hallå!

Nu var det ett par dagar sen jag skrev sist. Tänkte att ja passar på nu när Theo har ätit frukost (gröt) och ligger och joddlar på golvet. Jag fick världens bästa födelsedags present av vår lilla busunge i fredags. Han sa Mamma för allra första gången =) I lördags jobbade ja några timmar för att sedan gå till Theos farfar på kalas eftersom faster Maja fyllde 6 år. Det var jättetrevligt som vanligt med Supergod mat och tårta. I söndags hade vi lite främmande eftersom både jag och Niklas har fyllt år, så vi bjöd på kaffe och fika. Igår (måndag) var Theo och jag på BVC på föräldragrupp. Det var kul, alla bebisar låg på golvet och kravlade runt. Trots att Theo är äldst bland alla Augustibebisar så var det flera stycken som redan kröp omkring. Vi pratade lite om säkerhet etc. När vi var klara var det dags för vägning och mätning. Jag va väldigt nyfiken på vad han kunde tänkas väga men han hade bara gått upp 5 gram på en månad =( Men det hade jusin förklaring eftersom han hade varit magsjuk och inte hade någon aptit överhuvudtaget. Men nu de senaste dagarna har han börjat äta normalt igen vilket är skönt. vi ska ändå tillbaka den 7 Maj och väga igen så vi ser att det går åt rätt håll. Vilket väder det är ute. Frågan är om man ska ta och ringa någon som har lust att gå ut en sväng och kanske till och med gå in till stan. jag har ju fått en massa presentkort på kläder som jag är sugen på att utnyttja. Nee n vill Theo inte vara med längre så det är nog bäst att runda av här och ta hand om den lilla busungen.
Ta hand om er Kramar /Cilla



Vilken glad frukostkille =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0