Vårfint

Ska jobba idag så jag kände för att sminka ögonen i lite blå, lila grönt och inte köra med den gamla vanliga svarta eyelinern, så det fick bli lite färg istället. Innan Theo kom så brukade jag ändå lägga ner lite mer tid när jag sminkade mig, men så när han dök upp så fanns det inte direkt nån tid till att sminka sig. Nu däremot när han blivit så stor så hinner man ju faktist iaf lite i taget, man får passa på när han somnat.

Färgerna jag har använt är:
Microshadow Pearl och Crystal Queen
Cybershadow Buzzer
Eyedust Sassy och Panic
Eyepencil Old Moss och Sparkeling Beach

Och här är resultatet



Digitalkameran jag har är väl inte världens bästa men det får helt enkelt duga
Nee nu ska ja ta och ordna fram lite mat till lillplutten, så får vi hoppas att pappa slutar jobbet tidigare idag så jag slipper stressa med Theo till hans jobb innan jag ska till jobbet.
Idag skulle vi egentligen gått till öppna förskolan men jag kände att det fanns inte tid till det, då hade jag fått stressa ihjäl mig för att hinna med allt. så det får bli en annan dag, måndag kanske. vi måste ju se hur gipsavtrycket av Theos lilla fossing blev =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0