Swatches...Del 1

Äntligen har ja tagit mig lite tid att swatcha mina ögonskuggor, jag har börjat med mina lösa ögonskuggor men är långt ifrån klar. men vi börjar med dessa.
Ni får ursäka att en del bilder är av väldigt dålig kvalité men jag tycker färgerna kom fram bra ändå.
En del är tagna med blixt, en del i dagsljus (det är ganska mörkt ute) och en del i varmt ljus

Från FACE - Stockholm
Tagna  dagsljus

 

GO - Eyedusts
Köpta från Smink.nu
Tagna i dagsljus



MAC Pigment
Tagna med blixt och i varmt ljus (Varning för dålig kvalite)

 

Sen en del Oäkta MAC Pigment
Dessa är köpta i tron att de varit äkta men jag kände det spelar ingen roll, de fungerar faktist helr okej, men det allra bästa resultatet får man man om man verkligen trycker in dem på nån form av lite klibbigare grund
tagna i dagsljus och i varmt ljus

 

 

 

Nästa omgång av swatches blir utav Make up Stores Eyedusts







Kommentarer
Sara

Hehe ja, det är som en godisfabrik ungefär. :P Tänkte göra swatches i omgångar, börja med några och köra i färgsortering och sådär så blir det kanske inte lika jobbigt. Hehe!

Hmm, har en lila mac, men vad den heter vet jag inte. Hittar inga namn på burkarna. Men alltså...oäkta? Finns det, hur vet man att de är oäkta? :O

2009-12-09 13:47:50
URL: http://starattraction.blogg.se/
Karina

Hääärliga färger :) Ska bli kul att se nästa omgång med swatches :)

2009-12-09 18:39:30
URL: http://eotd.blogg.se/
Sara

Åh men attans! Då är mina mac bara fejkisar! Men men, de funkar ju rätt bra ändå, måste jag säga. Men det är bra att veta hur man ska veta i alla fall.:)

2009-12-13 12:59:56
URL: http://starattraction.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0