11/7-09

Hittade en gammal sminkning..kommer dock inte riktigt ihåg vad jag använt för skuggor..Vet bara att jag ville testa den nya Ögonpennan "Green Card" från Make up store, blev inte helnöjd men själva sminkningen men jag lägger upp den ändå.








Här är ytterligare en flera år gammal bild från Klubbkvällen på Make Up Store när vi hade sommarlooken Temple
Den är tagen från en gammal mobil så kvalitén är inte den bästa



Jag och Giselle va uppe i Sthlm på Kurs..Make up för modevisningar etc.
Här några bilder på där Giselle sminkat mig

  

Och så ett par som jag gjort på Giselle

   

Och ytterligare några andra bilder

   


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0