Äntligen

Äntligen har det fina vädret kommit tillbaka =) Vi ska väl vakna till ordentligt, äta frukost och sedan ge oss ut. kanske gå till lekparken och gunga vilket Theo älskar att göra.
Igår va vi hos Giselle och Alicia och Lagade mat och hade allmänt trevligt. Theo och Alicia lekte för fullt och framåt kvällen så badade de tillsammans och jagade katten (Sirius) Efter badet så somnade äntligen Theo, i nån timme i alla fall. Självklart glömde jag kameran hemma men Giselle tog ett par bilder och skulle skicka till mig så jag får lägga upp dem vid ett senare tillfälle. Marre och hennes lilla tjej på en och en halv månad var oxå där...Så liten och söt =)
Eftersom ja hade lite tid att sminkade mig så gjorde jag en grön sminkning, men jag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.










Kommentarer
Anonym

Hej gumman! Jag var bara lite arg på marcus:) Du är så duktig på att sminka!! Du får hålla en kurs för mig någon dag:) Hälsa Nicklas och Theo från oss!! Massa kramar

2009-07-15 21:45:00
URL: http://madeleinerengart.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0