Midsommar!

Att skriva om midsommar är kanske lite sent nu, men jag ahr helt enkelt inte haft tid denna vecka eftersom jag har varit på nya jobbet och börjat lära mig allting. Dessutom har jag borjat på mitt körkort också =) Riktigt kul, men det ska vi inte prata om nu utan det var ju midsommar det handlade om. Vi hade en riktigt toppenmidsommar. Lyckad på alla vis!
Vi åkte ut till Eksund till Viudden tror jag att stället heter. Jag , Niklas, Theo och Arwen firade tillsammans med mamma och Micke, Emma, Henka och Alice, Fia, Andrew och Albert, Helena, Olivia och Oskar, och senare på kvällen Emmas mamma och pappa och lillebror. Vi började dagen med typisk midsommarmat som sill och potatis och burkskinka etc. Jag, Helena och Emma tog en sväng och plockade lite blommor för att göra kransar av. Jag gjorde en till Theo men den ville han defenetivt inte ha på sig..tyvärr...=) Kl 5 Började midsommarfirandet nere vid vattnet och det var lotter i och dans kring midsommarstången. Theo vann 4 ggr på sina lotter Två bollar, en frisbee och en leksaksbil =) När vi var klara där så gick vi hem och fikade. Jättesmarrig jordgubbstårta och kaffe, sen var det bara att förbereda inför grillningen. vi hade tagit med oss så vi kunde göra grillspett och de blev kanongoda =) Vädret var på topp hela dagen förutom strax innan vi skulle åka hem framåt 23 snåret så börja det regna riktigt mycket. men allt som allt en riktigt lyckad midsommarafton.

Midsommar makeup





Här är alla barnen =)

   

Annat smått och gott

















Kommentarer
Janne & Bettan

Hej på er

Vilka fina sommarbilder, vi längtar efter att träffa er och lilla theo



Kramar från oss

2009-06-26 22:34:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0