23/3-09

Grattis på födelsedagen älskling!
Idag fyller min kära sambo år och det ska vi fira nu på lördag som kommer.

Jag tänkte att jag skulle försöka och bättra mig lite på att blogga. vi hade en annan tidigare men den tog jag bort och skapade en ny. de tidigare inläggen är ju gamla och kommer från den förra bloggen men jag ville inte kasta bort dem så jag la upp dem här.

idag blir det en lugn dag men just nu har jag en liten Theo som gnäller och gnäller. ingenting passar den lilla herren.
vädret ser ju inte alltför kul ut heller så det tar emot att behöva gå ut, men jag är ju tvungen att ta ut lilla Arwen.

Jag tänkte lägga upp lite bilder på vårat lilla busfrö eftersom det bara finns en av honom som nyfödd.



Sover så sött



Första promenaden i bärselen





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0