3/7-08

Jaha då har man gått in i V.41 då
Och fortfarnade ingen bebis
Mobilen ringer nu dagligen (speciellt pysens mormor och morfar) för att kolla läget

De senaste dagarna har jag till och från haft skitjobbig halsbränna
med huvudvärk som följd samtidigt
Ringde upp till förlossningen igår och frågade om det var normalt
Jag äter och dricker som ja ska
Blodtrycket är bra och läcker inte äggviteämne i urinen
Så hon trodde inte att det var något tecken på havandeskapsförgiftning, men man blir ju orolig ändå
Fick rådet att ta 2 Panodil, dricka mycket vatten och lägga mig och vila, men nu är det tillbaka igen
Känns ju lite smått jobbigt
Bebis rör ju på sig (Har hicka just nu) så den mår bra
Nehe nu ska jag ta och lägga mig en stund igen
Denna värme blir man ju helt slut av

Har ringt och pratat med en barnmorska på förlossningen igen eftersom jag inte tycker att jag mår något bättre
Fick en tid imorgon kl 11.30 för att kolla så att allt ser bra ut
Det känns tryggare att låta dem kolla upp saken
Att få se och höra själv att allt är bra så man slipper gå runt och vara orolig


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0