6/7-08


Godmorgon

Söndag "morgon" och har i princip just vaknat och det är förtfarande ingen bebis som vill titta ut
Däremot upptäckte jag inatt runt 2 - 3 tiden när jag gick på toa att jag blödde
Fick till en början lite panik (man ska väl inte blöda?)
Satte genast igång datorn och började söka efter information
Drog slutsatsen att antingen hela slemproppen lossnat eller att det var en så kallad
teckenblödning eller initialblödning
Under nattens gång vid varje toabesök har det kommit blod, ibland lite, ibland lite mer, ibland svagt rosa, ibland lite brunaktigt etc
Sådär har det nu hållt på i ja va blir det runt 8 timmar
Har haft lite sammandragninga nu på morgonen, men hade betydligt mer igår, dock oregelbundna
Enligt informationen kan det vara ett tecken på att det är nära, att Pysen snart vill komma ut
Jag hoppas och längtar efter att det ska sätta igång
Jag är nu 4 dagar över beräknat förlossningsdatum och är inne på den 5:e dagen
Så man vet inte, Inatt kanske det startar?


Kommentarer
Fröken Holm

Hoppas att bebisen bestämmer sig för att titta ut redan idag =)

2009-03-23 11:20:09
URL: http://frokenholm.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0