Godmorgon

Jaha då har man vaknat till liv idag då. Theo har inte varit en ängel inatt precis, vaknat flera ggr  så jag är supertrött.
Just nu sitter den lilla busungen och tittar på bolibompa. Själv sitter jag och äter lite frukost som består av en halv honungsmelon =)
Gårdagen började ganska segt..trist väder, jordens disk som var tvungen att diskas eftersom den inte gör det utav sig själv. Men så kom ett sms från Giselle som en skänk från ovan " Hej vad gör ni? Vill ni komma förbi och baka kanelbullar?" Jippi!! Så disken fick va..men jag åkte på o göra det idag istället. Igår var jag oxå och hämtade ut mina eftelängtade pigmentögonskuggor =D Såå himla fina..sminktokig som man är =)
Idag kommer Theos mormor och hälsar på. Ska få hjälp med lite gardiner etc.

Nee dags att göra lite nytta
Hej Svejs

    


Kommentarer
Niklas

Sjung när du diskar brukar jag göra

2009-03-24 11:24:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0