Shoppat!

Hej hej!

Jag har precis klickat hem några godbitar från IaMia´s
Nämligen dessa:



Bilderna är från IaMia´s hemsida och jag längar redan tills de kommer hem i brevlådan.
Jag har spanat på dessa produkter i evigheter och ser verkligen fram emot att få testa dem.
Först tänkte jag att ja skulle klicka hem några MAC skuggor från KICKS webbshop, men det gick så fruktansvärt segt och mitt tålamod tog slut, så det får bli vid nåt senare tillfälle, Ändå himla skoj att man nu kan handla MAC från dem. Eftersom den närmaste MAC disk jag vet om från Norrköping där ja bor är ju i Stockholm och där är man ju inte allt för ofta precis.

Har även köpt mig 2 nya lack
Ett lack från Depend Nr 035
och Isadora Graffii lack Nr 806 Subway Green



Gjorde ett halvbra försök på min ena stortå =) med ett  ljust silver/vit skimrande Isadoralack som bas och Subway Green ovanpå bara för att se hur det blev, riktigt coolt


Kommentarer
Kabuki-Emma

Ååh, 88-paletten är jag också sugen på, resten ser också fint ut! :)

2010-08-29 20:41:15
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0