Nytt i sminklådan

Jag vet inte om jag har visat detta "glitter" ?
Egentligen är det inget glitter utan små "Flakes" i olika storlekar, Kan tänka mig att det kan bli riktigt effektfullt at använda i en sminkning men samtidigt tufft att ha som nageldekoration.
Färgen är orange/rosa aktig (svårt att beskriva) och beroende på ljus skiftar den i andra läckra färger. Nu är min mixing Liquid från MUS slut så jag fäste de med High Tech Lighter.

  

Två andra fynd har jag också gjort på tradera.
Eyedust Celebrate The Night (MUS) från Alcazar Looken
och Eyedust Enigma (MUS) Va ett tag sen ja va inne i butiken men jag antar att Enigma är en utav höst nyheterna? Nån som vet?


 

 

Nee nu ska jag ta ett varv ner till tvättstugan, sen kommer jag att börja att swatcha mina Microshadows från Make Up Store, samt glittret


Kommentarer
Josephine

Yes, Enigma är ny, grymt snygg! :)

2010-09-04 17:20:01
URL: http://makeuponista.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0