Grått och trist

Gud vilket tråkigt väder, man blir ju deprimerad. Hoppas att det spricker upp senare så vi kan gå ut en sväng. Igår hade vi fullt upp faktiskt. Theo och mamma va verkligen uppe med tuppen och följde med pappa en bit till jobbet kl 8.  vi tänkte gå och handla på ica nämligen men tyvärr så öppnade de inte förrän kl 9 så då fick vi gå tillbaka hem igen och gå till konsum. så va de dags att gå hem och äta frukost, sen bar det av till öppna förskolan"stallet" kl 9.30 vi va tidiga och först som vanligt, vilket jag kan tycka är ganaka skönt. Theo däremot passade på att somna på vägen ner, jag vile inte väcka honom när vi va framme så jag bäddade ner han varmt och skönt i vagnen så fick han sova en stund utomhus (men mamma såg han genom fönstret hela tiden) det var skönt att det inte var så himla många barn som kom, vi var bara några stycken. barnen lekte ett tag och sen var det dags för sångstund och sen fika. det kom oxå en kvinnlig präst på besök som hette Lisa som Theo genast tyckte var väldigt intressant, speciellt den vita "prästkragen" På torsdag har vi då bokat tid för fotografering så till kl 8.50 ska vi vara på plats på stallet och på måndag nästa vecka ska vi göra gipsavgjutning av Theos lilla fot och hans lilla hand, det ska bli kul. Efter att vi hade varit på öppna förskolan begav vi oss hem igen för att hämta barnbidraget som kom med posten, Theo somnade igen. Sen åkte vi till Madde och Ella, vi tog bussen etersom jag va lite trött på att gå så mycket just då, men tror du inte att när jag trycker på knappet, på flera av knapparna dessutom när jag skulle gå av så funkade de inte så vi hamnade i Vilbergen istället. lagom kul så vi fick gå tillbaka till kaffebacken. Så va vi hos Madde en stund drack lite te och sen tog vi en prommenad ner till stan och hem till oss eftersom pappa skulle komma och läma Arwen, så jag kunde släppa in henne. sen gick vi till stan och hämtade ut barnbidraget, vi gick och käka på McDonalds, sen gick vi kollade på kläder och på kläder till barnen. sen gick mamma och theo och handlade lite på ica sen äntligen va vi hemma och då va klockan skert runt 18.30 snacka om att vi va sega efter en sån dag.
tack o hej



Sitter i gräset hos pappa och flinar


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0