Hej hej

Godmorgon!
Gud vilket tråkigt väder *suck* grått och dystert. gårdagen var härlig i alla fall. Jag och Theo bestämde oss till slut att klä på oss och gå ut och gå en sväng i det sköna vädret. Vi tog en sväng in till stan och vi gick till New Yorker och kikade lite. Det vär väl tänkt att ja skulle handla på öppet köp eftersom jag inte kunde prova några kläder eftersom han var med, men efter att ha gått och kikat en hel del så somnade den lilla ängeln i vagnen och mamma kunde prova kläder iaf =) Jag köpte ett par svarta knälånga, tunna mysbyxor att ha här hemma och 3 stycken toppar med tuffa tryck och trots de inköpen har ja massa kvar i presentkort =) kan inte bli bättre. Så vaknade busungen och vi knallade över till HM men där hittade jag inget av intresse. I alla fall inget till mig, däremot kliade det i fingrarna att handla till Theo, men det får vänta till nästa lön istället. Ikväll när Niklas kommer hem ska jag försöka mig på att klippa Arwens klor också, testa den varianten de gjorde på klipp & Trim så fungerar det att göra sm hon gör är det ju ingen ide att gå dit och betala 80 spänn om man ändå kan göra det själv här hemma.
Nee nu ska mamma lägga sig på golvet brevid gullungen och leka lite.
kramar/Cilla



Alldeles nya små skrynkliga fossingar


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0