Glitter och Strass

Tänkte tipsa om ett billigare alternativ till glitter och strass etc.
På Panduro hoppys hemsida finns mycket roligt at använda till lite galnare sminkningar =)

Som tex 15st 5grams burkar med glittter i olika fäger för bara 89:-
Fotade även mina egna jag beställt därifrån och de fungerar kalasbra t.ex till att göra en egen glittereyeliner.

Sen finns också Ca 600 st paljetter för 31:- i olika nyanser dessa köpte jag i gröna, lila och vita nyanser. De gröna använde jag när jag gjorde min sminkmask.

Små strass stenar finns det också i en hel del nyanser. 50 st för 16:- riktigt billigt (De lila och Cerisa vill gärna bo i min samling)

Så hittade jag även jättesöta blommpaljetter i blandade färger. 21:- för 80st.


 

Med Blixt



Utan Blixt









Kommentarer
Makeuponista

Stenarna kikade jag på i sthlm men då var det så utplockat på de färger jag ville ha. Annars såg de superfina ut :)

2009-12-05 15:35:49
URL: http://makeuponista.wordpress.com
sara

Hej

De som du har i askarna här är de köpa på panduro? ser ju ut som smink verkligen=)

2009-12-05 17:11:52
cilla

Hej Sara! Jajjamen de är köpta på pandurohobby.se och de fungerar alldeles utvärkt till att få makeupen att gnistra

2009-12-06 08:49:13
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0