Äntligen regn

Nu sitter Theo och mamma och lyssnar på gummibjön sången och Theo blir alldeles till sig =) Morfar ringde precis på dörren också Vi ska nämligen till vererinären med Arwen idag eftersom hon verkar ha ont i sin tass. Det kom en lapp med posten idag..hmm undra va de här är jag har att hämta ut tänkte jag och blev överlycklig att vår nyckelknippa som varit borta i över en månad hade hittat hem igen =) Själv har jag varit genomförkyld denna vecka vilket i den här värmen inte har varit sådär jättekul. men nu är det bättre som tur är. i Tisdags åkte Theo och jag ut till Madde och Ella i Krokek och hade det mysigt hos hennes föräldrar vid deras pool. Vi har också varit och hälsat på hos Theos farmor...

Jag var tvungen att stänga av datorn i fredags för det började blixtra och åska så jag hann aldrig skriva klart.

Just det, i onsdags var vi och hälsade på hos Theos farmor. Och när vi satt och väntade på bussen kom också Julia, Johanna och lilla Mio. Hos farmor myste vi på golvet med de små och mumsade på bullar och kakor =) Theo försökte ge Mio leksaker, men när Mio inte kunde ta emot dem eftersom han fortfarande är så liten, blev han förbannad hehe.
Skulle ha haft min 4:e teorilektion i torsdags men jag hade lyckats bli förkyld och mådde inte alls bra i den här värmen, men nu är jag bättre i alla fall.
Så i fredags åkte vi med Arwen till veterinären. Han var tvungen att söva henne så att han kunde klippa ner alla hennes klor, så nu hoppas jag att hon blir bättre igen. Ska hämta ut medicin till henne imorgon utifall att hon har någån inflammation nånstans också. Hon har varit hos morfar i helgen och tagit det lugnt och skönt ute på landet.
Jobbade igår lördag med Lina och Amanda. Hade en del sminkningar, men för övrigt var det rätt lugnt i butiken. Fick väldigt bra respons på min egen sminkning. Blev själv riktigt nöjd med den, jag blev lite inspirerad av en påfågelfjäder. Men som vanligt är min kamera inget att ha (Vill hellre ha en systemkamera) så i verkligheten var det ännu finare.

Samtliga skuggor är ifrån Make Up Store
Eyedust: Goldglow, Coctail, Moist, Cool och Latin
Cybershadow: Buzzer
Eyepencil: Purple Attraction, Sparkling Beach









Här kommer även några bilder på vår knasiga son när han satt i sin spälsäng häromdagen









"Klappa händerna när du är riktigt glad"



Kommentarer
Sminkan

Fantastiska färger! Wow!

2009-08-05 23:21:47
URL: http://sminkan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0