Glitter

När det gäller smink och allt som hör till kan jag meddela att jag är nog lite besatt av glitter =) Och jag är säkert inte ensam om det heller! Jag har hållt på här hela morgonen och tagit lite bilder på lite som jag har i min samling. Här kommer alltså bara mina lösglitter. Samtliga är från Make Up Store
Det kommer komma swatches någon gång i framtiden, får se när jag får tid helt enkelt.



Från vänster till höger:
Super1
Super2
Spock
Space



Från vänster till höger:
Energy
Gold
Venus
Ufo



Från vänster till höger:
Cassiopeia
Nova
Pink Light
Rainbow



Från vänster till höger:
Astro
Virgio
Rouge
Poison
Red Heart



Från vänster till höger:
Rex
Orion
Star
Hologram



Från vänster till höger:
Alien
Sputnik
Galaxy



Från vänster till höger:
Universe
Taurus
Starry
Neptune



Dessa små burkar kommer ifrån Nail4You och ska väl egentligen användas till naglarna men de har fungerat alldeles utmärkt kring ögonen. Men eftersom glitterkornen är ganska så stora så ska man vara lite försiktig med var man applicerar glittret.


Kommentarer
Hanna

Jag är också glitternörd, men du hade så mkt glitter som jag inte har! Vill ha Neptune, grrr!

2009-07-29 17:46:35
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0