Förvaring

Igår kom mitt efterlängtade paket från Panduro.
Hade nämligen beställt en massa förvaringsburkar.
Så här har ni dem

  
Frågan är vad jag ska ha i dem, alla mina strazz etc litar det emot, men då vill jag få tag i små ettikett-lappar man kan fästa. det borde väl också gå att få tag på, på Panduro..hmm..



Fick också hem ett litet paket från tradera med små rhinestones.
Och de va riktigt, riktigt små 1mm i diameter, haha men det tänkte ju inte jag på att de va  när ja la mitt bud, så snopen blev ja allt =)



smink.nu har de fått in ett märke som heter Warpaint Cosmetics.
Priserna för en sigel skugga ligger på 39.00:- eller 49.00:-, och paletterna 69.00:- Det kan man man kalla billigt, och jag är jättesugen på att prova och se hur bra de är.
Det man kan urskulja från bilderna så ser det ju lovande ut iaf.
Ta och kika in..lite kli i fingrarna blir det ;) 


Kommentarer
Carolina

Jag har också sneglat på panduros små förvaringsburkar :) Förrutom små nageldekorationer och smyckesdelar var planen att kunna använda burkarna att blanda egen foundation och skugga i, men har inte bestämt mig för vilka jag ska satsa på. Ditt set med stapelbara burkar, hade varje enskild burk ett separat lock så att de kan förvaras var för sig?

2010-10-08 10:11:10
Cilla

De jag tyckte var bäst var om du kikar på bild nr 2 högt upp, dessa hade faktiskt skruvkork så de va helt okej. och sedan de två burkarna på bild nr 3 med massa små burkar innuti. tyvärr ina skruvlock =(

På din fråga du ställde. Nej tyvärr har varje enskid burk ett separat lock utan det har bara den på är på toppen, de andra skruvas fast i varandra, så de kan inte förvars för sig..ett minus där. Hoppas du fått var på din fråga

2010-10-09 10:03:08
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0