Julen....

...närmar sig med stormsteg känns det som.
Och jag älskar julen..att få "pynta" och få det mysigt hemma. Man surfar runt på nätet och hittar inspiration till höger och vänster och drömmer sig bort..och man vill ha typ ALLT.

Jag såg att Rusta hade såna söta små julgranskulor i glas formade som små cupcakes för 29.90:- (har ja för mig) Inte för att ja skulle ha dem i granen men de skulla gärna få pryda mitt köksfönster och hänga där och vara sådär sockersöta.
Den röda passar kanske först och främst mer till jul, men jag föll nog själv för den rosa och den lila =)



Harr även hittat ett par fina gardiner på ELLOS som jag skulle vilja ha i köket till jul.
Vita, enkla som man knyter och med ett lite Shabby Chic tryck på. kostar runt 300:- för två längder och de ser ut såhär:


Nu på Lördag åker jag och min mor till Ullared, dels för att lilleman behöver nya kläder och varför inte passa på att köpa julklappar i tid, ska bli roligt vi får se vad jag hittar. Kanske hittar gardiner där =P


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0