Goodiebag på väg

Hittade en kul grej på Goodiebag.nu

Man får välja 2 produkter att testa. Det man behöver göra för att få hem produkterna gratis är att svara på frågor och sedan betygsätta produkten på deras hemsida. När man har gjort det så kan man beställa hem nya prover.

Det kan ju vara värt att testa

Sen vill ja göra om min bloggdesign..men jag  är så värdelös på det här med kodmallar och HTML och allt va det heter så det kommer säkert att ta tid. Har ni läsare några förslag kanske? Kanske till och med finns någon som är riktigt duktg på att designa bloggar?


Kommentarer
Giselle

Heeeeeeeeeeeeeeej Gumman!! ååh, va kul att du hitta mig! :D hihi, visste inte att du hade blogg! jättefin ju! Hur mår ni? saknar ju er massa men har så jäkla mycke jobb!



Det börjar rulla på lite nu, har mycket till hösten. den 23 blir det en sminkvisning här i Hageby! Kommer ha ca 25-30 modeller i olika åldrar och jag har tagit hjälp av lite butiker, men det e betoning på oss och våra produkter! :) ska bli skiitkul!



Hoppas vi kan ses snart?? Puss på dig gumman och på lille älsklingen

2010-09-25 19:37:58
URL: http://misthc.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0