Vilken skillnad!

Såg att Viola (Killer Colours) Hade gjort en kul grej genom att visa hur en skugga ser ut på olika baser. Jag gjorde själv ett försök med den ljusa eyedusten "RAIN" från FACE Stockholm, som skimrar i blått. Resultatet blir ju riktigt coolt.

På Vänstra ögat (Sett från erat håll) Har jag lagt min BYZ penna som är svagt svagt silverskimmrig med eyedusten RAIN ovanpå.

På Höger öga (Sett från erat håll) Har jag lagt Make Up stores "Gel Eyeliner Black" med samma eyedust ovanpå det.



I Dagsljus



I Hemskt Badrumsljus


Kommentarer
Kabuki-Emma

Kul idé! Roligt när man kan använda en skugga till flera ändamål. Båda sminkningarna är superfina, fast kanske på ett öga i taget då. :D

2010-09-06 20:48:20
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0