Eyedust

Här nedan kommer min eyedust samling och fler hoppas ja att det blir oxå. Ingen vidade bra kvalié eftersom miin kamera inte är den bästa men ni får ha lite överseende med det tills man kanske nåån gång i framtiden införskaffar i en bra mycket bättre.



Samtliga är från FACE Stockholm
Rad 1: Rain & Light
Rad 2: Ego & Consuming



Nouba Spicegold Nr 36



 Make Up Store
Dessa skönheter vann jag på Tradera. Har varit på jakt efter dessa i evigheter
Pride & Fantasy



De här pigmenten kommer från ett märke som heter GO cosmetics finns att köpa på Smink.nu
Fungerar helt okej men har inte använt dem så jättemycket, men det kommer
Är framförallt lite förälskad i den UV-rosa och den UV-gula



Make Up Store
Rad 1: Panic & Bamboo
Rad 2: Cocktail & Glory



Make Up Store
Rad 1: Amazon & Mighty
Rad 2: Grass & Mistletoe



Make Up Store
Moist & Splash



Make Up Store
Rad 1: Cool & Power
Rad 2: Spionage & Artiqa



Make Up Store
Rad 1: Latin & Sassy
Rad 2: X-Ray & Pix



Make Up Store
Rad 1: Angel (Rosa) & Dino
Rad 2: Lady & Lollipop



Make Up Store
Rad 1: Empire & Chrome
Rad 2: Dream & Hot



Make Up Store
Rad 1: Goddess & Morning Breeze
Rad 2: Dust & Bronze



Make Up Store
Rad 1: Batic & Curry
Rad 2: Sunset & Angel (Guld)



Make Up Store
Rad 1: Goldglow & 24 Carat
Rad 2: Carat & Lounge



Make Up Store
Rad 1: Inka & Golden Maine
Rad 2: Next & Glam Choc

Upptäckte nu att Jag missat att fota några stycken
Bland annat Devil Dust, Darkness, Crystal och Mercury
men de får ja ta vid ett senare tillfälle



Nouba
Dessa skuggor har ju inga namn och jag kommer inte ihåg numrena heller för den delen
Men båda på översta raden och den lila Creme ögonskuggan är supersnygga!





Kommentarer
Hanna

Åhh, min eyedust samling är så patetisk jämfört med din :]

Jag älskar Sassy, det är mitt favoriteyedust :D. Och Dino är jag på jakt efter, så snygggt!

2009-08-10 18:59:23
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0