Födelsedagsbestyr

Då har Theo fyllt ett år =) Gårdagen blev riktigt lyckad. Niklas ställde klockan vid kl 6 på morgonen och smög in och väckte mig, för vi tänkte att vi skulle sjunga för vår lille prins...två ggr sjöng vi men Theo vaknade inte ens =) vi gjorde ett nytt försök vid halv 8 och då gick det bättre.
Jag höll på hela dagen och städa, torka golv, stryka dukar, blåst ballonger, dukat gjort tårta etc etc. jag var helt slut när alla gäster gått hem.
Vi som firade Theo var: Mamma och pappa såklart, Morfar, Marie, Gammelfarmor Gunnel, Jimmy och Jesper, Morbror Jocke, Farfar Janne, Bettan, Maja och Jessica, Emma och Alice, Madde och Ella, Johanna, Julia och Mio, Farmor Barbro och Marcus. Jag tror det var alla =)
Det blev hemmagjort gräddtårta med massa jordgubbar och kaffe till det.
Lägger upp litebilder från gårdagen



Födelsedagsfrukost bestående av smörgås och välling




Ingen födelsedag utan en massa ballonger =)



Dukning



En av två smarriga tårtor






Självklart fick Theo en egen "Tårta" i form av en stor muffins med lite grädde och jordgubbar på
Tyvärr han jag aldrig ta en bild på den innan han satte händerna i den. =)



Presentöppning, Julia och Maja hjälpte Theo att öppna alla sina presenter



Theo fick en jättefin "motorcykel" Av farfar Janne, Bettan, Jessica och Maja

Här kommer lite bilder på Theos fina presenter








Det här fina setet fick han oxå som vi invigde idag
Tack allihopa för alla fina presenter


Kommentarer
Farfar

Hej på er

Vilka fina bilder på ettåringen och tack så mycket

för kalaset det var jättetrevligt



Janne,Bettan,Maja och Jessica

2009-07-10 21:10:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0