Bolibompa

Nu har Theo sovit klart och det är snart dags för honom att äta lunch, men nu är det bolibompatime =) Idag har vi lite ärenden att göra på stan. Bland annat ska vi gå och köpa doppresent till Albert som ska döpas i Simonstorps kyrka på söndag. Sen ska Vi gå och hämta ut mina nya glasögon som har kommit *Jippi* äntligen har jag ett par nya snygga glasögon som jag kan ha både till vardags och när jag jobbar. Men innan vi knallar till stan ska vi på läkarbesök på BVC. Igår va vi på informationsmöte på Theos Dagis (Majgården) och det gick jättebra, han kommer börja med inskolning den 5:e oktober och det är pappa som får sköta den delen eftersom jag har börjat jobba.
Ikväll ska vi gå ut och äta med tjejerna på jobbet. Det ska bli riktigt trevligt =)

Dagens makeup:
Eyepencil Wooden Metal (MUS)
Cybershadow Crow (MUS)
Eyedust Glam Choc (MUS)
Eyedust Consuming (FACE)
Microshadow Satin (MUS)
Eyedust Mercury (MUS)








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0