Gokväll!

Nu ligger båda mina älsklingar och sover i soffan =) Idag har jag haft en jättemysig dag tillsammans med Madde och lilla Ella. Theo och jag gick upp vid åtta och åt frukost och gjorde oss iordning, så vi gick hemifrån vid 10 imorse och tog bussen hem till Madde. Theo somnade i vagnen på bussen så han fick låna Ellas säng en stund så mamma och Madde kunde fika lite. Så tog vi en liten promenad in till stan och köpte med oss varsin smarrig smörgås från Fräcka frökens och så gick vi hem till Madde igen. Så ringde de från jobbet och undra om jag kunde hoppa in och jobba imorn eftersom en av tjejerna blivit sjuk, hade sett fram emot att få vara ledig denna helg men va f*n man ställer väl upp..hmm undrar om ja får göra några roliga sminkningar? =) man kan ju alltid hoppas.
Nehe om man kanske skulle ta och väcka älskling så han kan knalla iväg till affären.
Tack och hej

Dagens Makeup

Anväde två St Eyedust från FACE "EGO" och en ljus vitrosa som jag nu inte kommer ihåg namnet på bara för det. har även använt MAC pigment "VIOLET"
Tyvärr har jag en riktigt kass kamera så förgerna kommer inte fram ordentligt, det lila i globen syns knappt.











Theo i sitt lilla bollhav





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0