Gomorron gomorron!

Nu var det ett tag sen jag skrev sist igen..måste börja bli lite bättre, men det är svårt att hinna med nu när Theo är så rörlig att man måste va med hela tiden =) Han har precis i dagarna lärt sig att ta sig ner till krypställning från sittande, så nu kan man ju inte bara låta han sitta på golvet och leka själv utan nu måste man ha ögon i nacken. Just nu är det barnprogram och välling så nu kunde jag passa på. Idag ser det ut att bli en riktigt härlig och solig dag. Lite senare på eftermiddan ska jag och Theo och eventuellt bror min hålsa på Pontus boende här i stan. Pontus är min mammas killes systers son som flyttat hemifrån. I söndags va vi på Dop i Simonstorps kyrka eftersom lilla Albert som vanligtvis bor i England döptes. Det var jättetrevligt med ett dop som hölls både på svenska och engelska. Ida och Jossan Sjöng jättefint =). Det var jättegod mat och tårta. Men självklart glömde jag kameran i bilen innan vi skulle gå in så jag fick ta några bilder efteråt istället. Theo Bajsade ner sig igen och stressad som man var innan vi skulle åka dit så glömde jag att packa ner extra kläder, men som tur var har ju Theo och Albert nästan samma storlek så vi fick låna en body och ett par byxor.
Nee nu ska vi ta och göra iordning lite frukost!
Bye bye



Lille Albert =)



Välling-tajm efter kvällsbad



Mammas & Pappas lilla fotbollskille =)



Busar hos mormor



Mysigt att ligga på morfars mage precis som mamma gjorde när hon va bebis



I bilen på väg ut till landet för att fira Jeppes student



Ja vad ska man säga =) Jag är ju bara för söt!



Vår lilla Arwen måste ju få vara med på ett hörn också



På väg hem från landet fick vi syn på en fasantupp med tillhörande höna (Syns dock ej på bild)
som spatserade vid vägkanten



Bara bus i de där ögonen =)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0