Regn och rusk

Nu var det evigheter sen jag skrev sist, det har bara inte funnits tid helt enkelt. Men nu när Theo har ätit och han inte är gnällig längre så tänkte jag att ja skulle passa på. Men ska jag vara ärlig vet ja inte va ja ska skriva. hittils har denna dag blivit en riktig inomhusdag för vi har diskat och plockat iordning här hemma. Tänkte att vi skulle ta och baka en rabarberpaj lite senare för det är ju så gott =) Igår bestämde vi oss för att vi skulle gå ner till strömmen och mata fåglarna eftersom Theo tycker att det är så kul. och det gjorde vi men självklart skulle det ju börja regna precis då, inte så farligt till en början så vi hann iallafall mata fåglarna klart innan det börja vräka ner. så vi gick hem till Giselle och Alicia en stund så de fick leka lite och Giselle bjöd på mat =) jaa och idag kommer mormor och lämnar theos kläder som hon har tvättat eftersom antingen Theo eller pappa har slarvat bort nyckelknippan med tvättstugenycklarna...hmm..hoppas de kommer till rätta snart iaf.
Nu är det också klart med nya jobbet =) Ser fram emot det jättemycket, ska bli kul att pröva på något nytt.
Nee nu står det still i bollen så då tar vi o slutar här.
Lägger upp lite nya bilder på lillplutten
Kram på er!



Theo fick en påse med 100st bollar utan mormor för ett tag sedan, så vi testade dem i badkaret, man kan nog inte bli lyckligare =)



"Tack Gode Gud För Maten"  =D



Det här fina porträttet utav Theo har min Bror ritat, vi fick den i julklapp -08
Och här kommer Orginalet (jag tror att det är den bilden iaf, finns många som är ganska lika)



Nu har jag äntligen filat och fixat till gipsavtrycken från Theos fot och hand
så söta =) men jag ska köpa mig en ram i form av ett "tittskåp" och sätta in dem i och göra något fint
Men det blir ett senare projekt, måste inhandla lite pysselmaterial och ram först och främst.



Lillplutten fotograferades på öppna förskolan



Jag har länge funderat på en bra förvaring till allt mitt smink, så hittade jag ett par smarta boxar som går att stapla på varnandra på IKEA som blev kanonbra. Tidigare har jag förvarat sminket i ett MALM toalettbord också det från IKEA men det fungerade inget vidare utan det hamnade en massa annat jox där oxå. så här blev resultatet av 4 St boxar men måste införskaffa mig fler.

        


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0