Sjukling

Mammas lilla plutt är sjuk =( Usch va jobbit det är när de är så små och sjuka. Han hade känts lite varm hela dagen igår och på kvällen hade han 38 grades feber. Vi gav honom febernedsättande innan vi gick och la oss men kl 4 imorse vaknade han och han var verkligen glödhet 39.3 i temp..=( så det var bara att ge honom lite mer panodil. Nu har den sjunkit till 38 igen men det är ju ändå ganka högt för honom som vanligt ligger precis som jag på 36,5. Fick sätta honom i badet och spola av honom eftersom han hade gjort ner sig totalt =( skönt att han ändå är ganska så pigg. Igår va mamma, micke, fia och albert här och jag hade gjort världens godaste rabarberpaj =) Vi åt upp alltihopa. Nee nu får det vara bra för idag, ska ta hand om min lilla sjukling här.
Kram på er

Theo ska prompt äta själv nu förtiden, så självklart får min lilla älskling göra det, även om det inte går riktigt som man har tänk sig. Men alla sätt är ju bra förutom de dåliga =)













Och så här glad blir man! =)


Kommentarer
Johanna

Så söööt :)

Men stackars lilla Theo som är sjuk. Du får hälsa honom från oss och puss på honom massor. Hoppas han kryar på sig snart. OCh hoppas allt är bra med er.

Kram

2009-06-08 13:22:29
URL: http://juliamio.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0