Sommarpromenad

Igår va Theo och jag ute och gick i det sköna vädret. Vi tog först en sväng in till stan till jobbet för att hämta mitt sommarschema för de veckorna jag ska jobba. Efter det gick vi och köpte Theos allra första skor =) Jättefina gymnastikskor i stl 20 =) Jag tänkte att eftersom det snart är dags att lära sig att gå så är det bra att han vänjer sig för det var lite klurigare att gå i skor än utan. Efter det gick vi till Vasaparken och mumsade på saft och Mariekex medan vi tittade på fåglarna som kom och ville smaka. Men innan vi gick hem var vi ju tvugna att provgunga gungorna vilket visade sig vara jättekul =)














Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0