Söndag...

Söndagar är inge vidare..iallafall inte enligt mig själv...För hos oss betyder söndag "Städa". Theo vakna halv 8 imorse och hade bajsat ner sig ganska så rejält..Så det var bara att gå upp ur sängen helt enkelt. Just nu håller den lilla busungen på att sortera alla mammas och pappas DVD filmer men när jag säger sortera så betyder väl det i Theos lilla värld att riva ner allihopa på golvet i en jättefin hög. Jobbade igår, det gick bra, men va riktigt seg när ja kom hem. Så tittade vi på matchen Sverige-Danmark..inga kommentarer..
Idag på eftermiddan kommer Mamma, Micke, och eventuellt Fia och lilla Albert på lite fika. Tänke göra en smarrig äppelpaj och bjuda på. Behöver nämligen hjälp att sänka spjälsängen eftersom vi har skruvat fast den.
Ny vecka imorrn, vi får se om vi orkar ta oss ner till öppna förskolan. På tisdag är det informationsmöte på Dagis och på onsdag har vi BVC-besök. Kan vara så att det är dags för Vaccination igen.



Lägger upp bilder på Lördagens Jobb-makeup
Har lagt Eyepencil "Sparkling Beach" över hela ögonlocket för att sedan pressa på Eyedust "Darkness" och "Splash". Eyedust "Angel" har jag lagt under ögonbrynet och inne vid tårkanalen, samt lite Cybershadow "Babydoll" och glittereyeliner "Angel" fick vara med på ett hörn. Inne i ögat ligger Eyepencil "Sparkling Beach". Testade att lägga glittereyelinern i ögonbrynen, men resultatet blev inte som jag hade tänkt mig, får testa något nytt sätt vid ett senare tillfälle.








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0