27/6-08

Nu har det gått ytterligare några dagar sen sist
Och ingen bebis vill se dagens ljus riktigt än
Har känt av lite förvärkar i form av *mensvärk* i ryggen + en hel del obehagliga sammandragningar
Som får magen att de hur kul ut som helst och bli alldeles stenhård
Men det har bara varit falskt alarm
Tröttheten gör sig påmind hela tiden och mina fötter ser ut som falukorvar i princip

Och hur ser magen ut då?

Där har vi den V.40+1
Gick in i vecka 40 igår Torsdag 26/6-08
Känner mig stor, tung och otymplig
Håller tummarna för att jag inte går alldeles för långt över tiden


Tänkte också passa på att lägga upp ultraljudsbilderna från

den 31/1-08
Då jag precis gått in i V.19+0




Vår lilla ängel ligger därinne och vinkar till mamma och pappa =)
Har nog aldrig tidigare sett någon liknande ultraljudsbild
Visst är den lite häftig?





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0