8/7-08


Nu måste det ta mig f*n vara på gång
har haft värkar sen 4 imorse och de är inte att leka med, det gör skitont
Tyvärr är de inte regelbundna
jag känner att jag kan hantera smärtan bättre om jag är uppe o rör på mig än att jag ligger still som imorse, var så himla trött så jag försökte ju somna mellan varje värk men förgäves

Ibland var det 9 min emellan ibland 7, 10 en gång 25 min
Barnmorskan sa att när det går 5 min mellan värkarna och det håller i sig så skulle vi ringa och sen åka upp
Funderar på och gå ut i trapphuset och gå lite
Niklas stackarn har knappt fått sova alls inatt
och inte heller nu på morgonen när ja böla som en ja vet inte vad var 10 min
Nu kommer en jäkel till, satan va ont det gör
Andas, andas, andas...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0