11/5-09

Idag knallade Theo och jag ner till öppna förskolan igen, vi var ju inte där nån gång alls förra veckan efterom jag själv var så trött så vi tog lite sovmorgon istället, och i torsdags va vi på besök hos BVC för att väga och mäta. Han vägde 10kg precis på grammet =) men så idag orkade vi upp ur sängen iallafall. Theos gipsavtryck av foten  var klar och den blev jättefin så nu ska jag bara ta och sandpappra den så den blir jämn och fin. Vi gjorde avtryck av hans hand idag som även den skall putsas till när den blir färdig. på väg hem somnade den lilla ängeln så det var bara att gå upp och hämta lilla vovven på en gång så hon fick komma ut lite oxå. Eftersom vädret inte är sådär jättebra så har vi varit hemma och lekt och myst hela dagen. Jag hoppade in och jobbade i lördags, så ja va helt slut efter alla sminkningar när ja väl kom hem. Sminkningen jag hade för dagen blev jag så nöjd med och den fick väldigt bra respons av kunderna i butiken.

Alla produkter kommer från Make up store:
Grundade hela ögonlocket med Eyepencil "Purple Attraction"
Ovanpå det pressade jag in Eyedust "Cool" Vilket gjorde att jag fick en riktigt blålila nyans.
Under ögonbrynet och invid tårkanalen toppade jag med Eyedust "Angel"
Markerade franslinjen med eyepencil "black" och i ögat la jag eyepencil "Sparkling Beach"

och här är resultatet
Tyvärr har jag en riktigt kass kamera så det synd inte så jättebra men tro mig det verkligen lyste =)








Theo på väg till öppna förskolan =) Sötaste Charmtrollet!


Kommentarer
Heartcore

Så läckert med lila skuggor!

2009-05-26 13:41:07
URL: http://www.heartcore.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0