Trött

Idag är vi trötta hör hemma. Vi hade tänkt att gå till öppna förskolan idag men vi orkade helt enkelt inte..eller jag orkade inte helt enkelt, så vi somnade om och vakade kvart i 9, lite sovmorgon iallafall. Men vi har ändå varit ute en sväng för att få lite frisk luft. Gick förbi apoteket och köpte solskyddsfaktor 50 till Theo, sen hittade mamma ett par sköna mjukisbyxor på New Yorker, så nu är presentkorten slut, de räckte jättelänge =) ska se om Theo vill sova middag här snart igen för han verkar lite pömsig. Han har precis mumsat i sig lite banan villket verkade smaka toppen! Igår va vi hemma och städade, hade tvättstugan etc, så det va full rulle. så kom theos mormor och micke och hälsade på och hade med sig fika, mamma hjälpte även mig att färga håret. resultatet blev kalasbra. sen kom theos morfar förbi innan han skulle iväg och jobba. I lördags hade vi en toppendag. Vi hade bestämt att vi skulle gå till Theos farmor och grilla och det var jättemysigt. fint väder och god mat, vi va ute hela dagen.
Lägger upp en bild på den knallblå ögonmakeupen jag hade när ja jobbade 1:a maj blev väldigt nöjd med resultatet.

Alla produkter kommer ifrån Make up Store
Grundade hela ögonlocket med Eyepencil: Sparkeling beach
Sen verkligen tröck in Microshadow: Aquarius
Till det, highlighta med microshadow:Satin och eyedust Mercury
Eyelinern la jag först Eyepencil Old Moss och toppade den med eyedust Latin







Och så självklart måste jag ju lägga upp fler bilder på mammas lilla ängel




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0