Vilken härlig morgon!

Vädret ser helt fantastisk skönt ut, hoppas att det håller i sig hela dagen. det har ju varit lite skumt väder på sistone. Ja vi har väl precis vaknat till, Theo sitter och tittar på bolibompa på barnkanalen och sitter och dricker en kopp The. Blir en städardag idag nämligen. Gårdagen var helt okej faktikst. Vi var nere på öppna förskolan och jag satt och filade till Theos gipsavtryck av hans fot och hand. de är så himla fina och så små =) Så blev jag lite "arg" på den lille när han bet en av de andra barnen. Det händer ju att han biter mig oxå men de ja funderar på är att hur man ska få han att förstå att man inte får göra så..hmm..jag får väl fortsätta så kanske han förstår så småningom.

Är riktigt trött idag eftersom Theo har blivit riktigt förkyld och hade jättesvårt att somna igår, har nog aldrig sett en sån ledsen liten kille förut, inte nog med att han som sagt var supertrött, han var jättetäppt i näsan så det ibland kändes som han ionte kunde andas och när han sen var så pass ledsen så blir det ju ännu mer snor. Han kunde inte ens tutta eftersom han va så täppt. Till slut efter många om och men lyckades ja droppa lite koksaltlösning i näsan och då blev det bättre och han kunde somna. Idag kommer theos morfar förbi som han brukar göra på fredagar och så kommer Theos farfar med familj oxå och hälsar på en sväng eftersom det var ett tag nu sen sist. De skulle åka till Mallorca imorrn hela familjen. Snacka om orättvist =) Ser fram emot när Theo blir lite äldre och Vi kan åka utomlands och semestra.
Det känns som evigheter sen som vi träffade Johanna, Julia och lilla Mio oxå. Theos farmor och jag pratade om att vi skulle försöka boka en dag där vi kunde träffas allihopa, så jag håller tummarna för att det blir snart.

På onsdag har jag bokat tid för synundersökning eftersom jag behöver ett par nya glasögon. Vår lilla kära vovve Arwen fick tag på dem en dag då hon var liten valp, och det som var kvar kan man knappt kalla för glasögon =)
Så nu har ja fått gått med ett par gamla ihoptejpade lite här och där (men bara här hemma förstås) så det ska bli skönt med ett par nya som ja kan ha till vardags. Har tänkt mig en lite kraftigare båge, kanske i svart? hmm jaa vi får se helt enkelt.

Här kommer några bilder från gårdagen på mammas lilla skitgris =)





Jag hittade oxå en jättefin bild på Theo och hans kusin Julia som är 6 år som togs i Julas då Theo var omkring 5 mån



Här rycker vi Morfar i Mustachen


Kommentarer
Anonym

du har något kring munnen theo ; )

2009-05-15 09:26:37
Johanna

så fin blogg du har.Jättefina bilder.Hoppas allt är bra med er. Kramar från oss

2009-06-03 12:05:14
URL: http://juliamio.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0