SneakPeak..

Av detta ska det bli nåt riktigt fränt om jag lyckas och det blir som ja tänkt mig.
Ska nämligen jobba senare idag så ni får se lite senare hur resultatet blev.




Jag skulle ha jobbat förra helgen, men vaknade och mådde skit för att Theo varit hemma med magsjuka.
Men jag gjorde mig iordning iaf och gick i väg till jobbet. Hann vara där i en halvtimme, sen var det bara att gå hem, så hela lördagen och halva söndagen spenderade jag i sängen.
Det är ddet värsta med småbarn på dagis, att både mamma och pappa blir sjuka de också =)


Kommentarer
Josephine (Makeuponista)

Superfin makeup!

Ska bli kul att se vad du skapar av skuggorna! :D

2010-02-20 12:07:59
URL: http://makeuponista.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0