Svar på frågor

Makeuponista undrade:
Vilka är dina tre favoritprodukter ifrån MUS, och favoritskuggan? =)

Svar: Oj Det var en svår fråga, men jag skulle nog svara alla Eyepencils i regnbågens alla färger, använder de ofta som primer under ögonskuggorna.
Cover all Mix - Bästa concealern nånsin, så praktisk att ha allt till allt samlat i en och samma burk.
Och så Eyedusten är jag ju lite smått galen i.
Min absoluta favoritskugga finns tyvärr inte i butik längre. Det är en Microshadow och heter Dramaqueen On The Loose och tillhörde Alcazar-looken. Den använde jag nästan jämt till vardags förr, nu sminkar ja mig inte så mycket till just vardags, men som sagt när den tar slut kommer ja bli riktigt riktigt ledsen ;)
(Jag tror det finns ett inlägg som heter just dramaqueen on the loose, där jag använt den i en sminkning, på själva ögonlocket)



Hanna Ögren undrade:
Hur länge har du jobbat på MUS och vilken var den första saken du köpte därifrån? :)


Svar: Allt som allt har jag nog jobbat på Make Up Store i runt 4 år. Jag har nu sadlat om och jobbar på en Körskola, men intresset för smink sitter fortfarande kvar vilket bidrar till att jag då och då jobbar lite helger på MUS. Det första jag köpte från MUS var nog en eyedust som hette Bronze, den finns tyvärr inte heller kvar i sortimentet, jag vet inte hur gammal jag kan ha varit heller när ja köpte den, men helt ärligt så vågade ja inte gå in i den butiken när ja va mindre =) jag var även lite feg när de gällde färger, så jag använde många "fegisfärger" som ja brukar säga =)

Kommentarer
Josephine (Makeuponista)

Kul att läsa! =)

2010-02-28 17:45:35
URL: http://makeuponista.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0