Swatches

Då kommer lite swatches på Barry M Skuggorna

88 Shimmer paletten får jag ta vid ett senarre tillfälle när jag har mer tid och inte en liten 2åring som vill ha mammas upppmärksamhet hela tiden =)

Till vänster är bilden tagen i direkt soljus, medan den till höger i dagsljus

När jag gör mina swatches lägger jag alltid skuggan på en krämig bas eftersom det är alltid så jag gör när jag sminkar mig för att få fram pigmenten mer och ett mer hållbart resultat
Jag använder en stor krämig penna ifrån BYS i en neutral svagt silvrig nyans

I Helgen tänkte jag exprimentera lite med de nya skuggorna framför allt 88 paletten
Någon som har några speciella önskemål på sminkning? Några speciella färger tillsammans? skriv gärna en kommentar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0